Friday, February 5, 2010

tidak ku duga...

hmm 4februari...xkan aku lupe kot...
hahaha...
asalnye rancangan hanye ke econsave,carefour dang sebagainye...
tapi terlajak jauh nun di melaka...
ke rumah bak isatana milik kamil...
aku keje sampai mati belum tentu dapat macam tu kot...
alasan jek nak ambek barang kat umah kamil...
tapi sebenarnye nak jalan2...hahaha
okla kan..puas ati sewa kete...=)
pergi econsave kat balakong...
hum,. nak p jusco!!!
dorang xlayan pon..
(sampai ati korang...=( )
humm..xpela,, aku redha jek..
ganti g melaka..
kadang2 seronok jadi macam mereka yang giler tuh...
hehehe yang best mase pertama kali sampai.. aku nak jerit tengok rumah kamil...
balik syahmi drive...siot betul die menakutkan aku,,, sengal yang termat!!!!
aku ni dala agak penakut...hummm
jahat ko...
tapi pape pon, best jalan ngan korang..kadang2 ade perkara yang buat aku sedih...

hmm best kan dapat jalan2 ngan orang yang kite suka..=)

p/s:sape erk???

5 comments:

arip said...

takpe ahd nie meh kite gy jusco hahaah,, jgn gy jusco kat mlake lagi dahla haha

Siti Rahmah Binti Bahrom said...

aku ke? ahahaa :)

totoromalas said...

misterinya entry ko nih...

λ””μ•Όλ‚˜ said...

cte la kt blog cite yg syahmi cte kt ko 2~~

maria_m0hamadiah said...

ema: ape ni..hahahaha
totoro: xla misteri sangat..hahahaha
diyana: yang mane???