Saturday, February 20, 2010

sms antara wanita baik dan wanita jahat...

Salam, aku pompuan  yang ko kate mengata budak tenggaroh, buat cerita dan x senyum kalau jumpe ko... aku nak tanye, ape masalah ko sebenarnye..da xde keje??
“kata ar ape ko nak kate. Kate sampai puas. Bila dah berjaya masing2 berlagak. Aku x heran”
“ jap. Masalahnye sape berlagak... aku ngan dak tenggaroh ok jek..cume ko yang buat cerita sampai aku lari rumah...aku heranla, da xde keje ke?”
“da memang betol nak buat macam mane? Kalau xde angin, xkan pokok bergoyang. Sekarang setahu aku, aku xbersalah. Aku xkan mintak maaf pade sape2 yang fitnah aku sampai akhir hayat aku. Semoga orang yang fitnah aku semuanye gagal dalam hidup. Ko nak kate ape, kate ar. Aku xheran. ALLAH sentiasa bersama orang yang benar. Jadi cakap ar selagi boleh. Aku xkesah. Aku akan sentiasa tersenyum dengan semua sikap orang. Semoga Allah member balasan pade orang yang sepatutnya. AMIN..” (poyo gile ayat... bajet macam alim sangat la kan...)
“hahaha..Allah bersama orang yang benar...tapi ko tu benar ke? Aku ade semua mesej yang ko mengate aku.. ko buat aku nak gelak...hahaha ko fitnah aku pastu nak kate orang fitnah ko? Hahaha ade otak nak pikir x? Adoyai. Aku heran seyh... pelik dengan perangai ko...mase gaduh dengan ***, ko mengate die, bila baik, mengate aku pulak?? $$$ pun kena..hahaha..da la weh, mengaku jela ko da buat cerita, aku tawla perangai ko mengate...”
“ ko lagi bodoh. Aku memang cerita semua tu. Tapi ko tau ke sape yang cite kat aku? Ko tak tau. Jadi xsalah kalau aku cakap ko fitnah aku. Harap belajar sampai u. Tapi cepat percaya dengan cakap orang. Nampak sangat mudah terpengaruh. Biasa ar bila da dapat kebebasan, memang jadi liar. Jadi xheran ar. Nak gelak2 ar. Tapi kebenarannye ko tak tau. Aku xkesah.. gelak r puas2.kegagalan akan berpihak pada orang macam ko ni. Wokey ar. Doa2 ar semoga x gagal. Huhu. Aku x heran. Gelak ar lagi puas2. Aku xheran langsung.”
“ haha.. aku xbangkit pasal bodoh skrang...###### cakap ko yang tambah cerita.. ko memang suke fitnah orang kan? Liar? Liar lagi mulut celupar ko tu.. terpengaruh? Sekurang2nyex terpengaruh perangai ko yang lagi bodoh dari akal aku ni kan? Hahaha.. ko ni memang xde keje ar.. nak kate aku gagal? Lantak ko la,, doa ko yang mulut jahat pun belum tentu Allah nak terima..huu.. blah la...”( tetibe aku suke gile ayat ni...=)
“aku xheran.. ikot ko la..”
“haha.. aku cabar ko jumpe aku.. ##### pun nak jumpe ko, bertiga termasuk aku.. dan bertaubat la banyak2 sebelum nak doakan kemusnahan orang.. esok petang, pukul 5 datang rumah aku, aku cabar ko citer semua.. kalau xdatang, maknenye mulut ko memang xbole pakai!!”
“lantak ko ar. Aku x heran langsung nak jumpe korang. Tapi esok aku nak nakta nak aku pergi hospital. Mak aku lagi penting dari budak macam korang ni.”
“ ok, kalau macam tu, kite jumpe ahad.. aku xkesah..”
“lantak ar. Kalau mak akux kena tahan wad, aku datang. Kalau boleh aku nak jumpe *** sekali. Yang mulut cibai. Ko suruh *** datang. Tengok sape betul..”
“aku xkesah nak jumpe bila.. aku sanggup balik..ok.. haha..aku xsabar nak tengok permainan orang yang suke fitnah ni..”
“bagus ar.yang penting aku nak *** ade sekali. Krn ***gaduh ngan #####. Aku jadi mangse kerana cerita tentang orang.ikut orang nak kate ape. Aku xheran”
“ oh.. yeke.. aku pelik pelik plak tengok *** dan ##### cerita pasal aku lari rumah..xkan dorang.. hahaha.. ngaku jela kalau da buat salah..”
“ yang tu memang aku citer. Tapi tetang ko semua ##### yang citer. Lantak ar nak kate ape kat aku..”
“ ha.. ngaku pon.. ingat mulut jahat macam ko ni da x mengaku.. da2 la nak tengok orang pecah belah.. baik ko jage mulut dan diri ko..takut dengar jerit pekik ko kat neraka..”
Terus xbalas.. yes!!! Aku menang la beb.. eh, BITCH!!! Hahahahaha
Alahai.. orang kate kalau da salah, salah je la.. ade jek ayat bak bela diri.. gedik.. siap kate aku bodoh..xboleh blah la.. hebat pompuan ni.. dia jela yang pandai... yang penting aku menang.. and u’re LOSER!!!!

*wanita baik
*wanita jahat..

p/s: tiada tokok dan tambah... hahahaha ayat AKU XHERAN.. banyak giler!!! Hahahaha xpayah la nak heran2... ngade2 plak aku tengok ko.. huu~ sengal!!

8 comments:

Siti Rahmah Binti Bahrom said...

ahahaha... giler best ayat2 ni.. nak buat drama boleh tak? tak drama novel pun jadi.. tak novel, cerpen pun aku xkisah... ahahahaaaaaaaaaaa.. cngratezzz weyhh :))

maria_m0hamadiah said...

haha.. thanks my dear coz supporting me..=) luv u!!

Siti Rahmah Binti Bahrom said...

jap2... dia ni tak reti ek nak jawab salam ko bg? ahaha... aku yg bace, aku yg jawab ... trasa aku 100000x baik dari dia :PPPPP

maria_m0hamadiah said...

hahaha.. budak sekolah agama gerenti masuk syurga... coz tu dia xkesah nak jawab..hahaha

totoromalas said...

hahaha... ni dh ending ke blom? x ske r main bersambung2 lak nihh...

maria_m0hamadiah said...

hehehe..ade kot... aku nak setel abis semua... xnak dia ade dalam idop aku lagi...

::Adieb Budak Nakal:: said...

woahhh..awesome!!! haha8

maria_m0hamadiah said...

HAHAHA... TU la yang berlaku dan hakikatnya...