Friday, February 26, 2010

hari rabu dalam sem 2....

sebenarnye aku nak cerita perihal berjalan2 ngan
ema, fatin, kamil, arip, syahmi, shrek dan jugak afiq...
tapi follow jek la blog fantasi dan realiti serta candy floss or bla bla... 
aku lupa la.. malas nak refer..
hahaha.. siot la fatin kate aku buat gelak jek mase cerita hantu niyang rapik tu...
memang la... terkejut aku... aku jerit la mak....
(memang dari kecik, pape yang buat terkejut,, MAK word yang kuar dari mulut ku.. haahahha)
siap ade adegan ayah@abi, umi, mak, along, angah, ude, dan sebagainya.. hahahaha

nak citer pasal hari rabu... kelas kul 9..
tapi kebelakangan ni, bas ari rabu mesti lambat...
dan aku akan jadi maskot kat dalam bas!!!
(terpampang kat cepan cermin tu ha...)
pastu bermesra2 ngan driver bas...hahaha
ade sekali mase aku pakai baju korporat,
dia siap tanye aku bape baju tu...
aku bagitau la rm50.++...
dia kate mahalnye,,
kalau keje kat kafe baru rm15..
bodo!!! aku x keje kafe pon..huhuhuu
dan dia macam mencadangkan aku keje kafe...

di tambah usman mesti buat gaye driver bas depan aku disebabkan baju tu macam baju driver bas...
(susah nak cari driver comel macam aku.. hahahaha)

pastu minggu ni... 
aku bengang kene dok depan cermin tu.. so, aku buat la muka bengan+serius..
xkan nak senyum2 xtentu pasal...
jap lagi bole plak brader tu kate
'huih, ganasnye muka kamu"...
alamak... biorla....
borak2 ntah pape...hahaha
last2 keluar soalan...
" kalau pakwe kamu cakap i love u kamu suke ke geli?"
phal plak mamat ni ka...
aku kate la..suke...
dia kate.."kalau saye.. saye geli... meremang bulu roma.."
oh my God.. muke ko pon brutal la... mesti geli...
hahahaha
aku kate la.. x semua orang macam dia...
dia kate aku mesti da de pakwe kan...
of coz!!!
huhuhuhuu

perbualan mungkin bakal disambung rabu minggu depan kot..hahahahaha

p/s: sedih coz dia da jarang bace blog saye..=(

2 comments:

Siti Rahmah Binti Bahrom said...

ahahaaaa... kahkahkah... abg bas buat lawak..

maria_m0hamadiah said...

hahaha.. nak ngorat la tu...
hahahahahaha aku yang pasan..lalalalala