Tuesday, February 23, 2010

bla bla.... dari mulut si kuat menipu....


oo..kra slalu ar gak ko jumpe ngn die..wei pe cte atol sekrang? Dgr citer die x suke dgn budak tenggaroh lg ea?

Memg r.aku taw.die penah tulis kat fb tntg budak tgroh.mcm2 r die tulis.

Btol ar. Aku pon x dpt bace jugak. Tp zalikha citerkat aku. Waktu aku nak bace atol da padam dah tentang die tulis 2.sume budak tenggaroh mara kat die. Mcm2 r die tulis. Die tulis mcm tu sebab punca die gado dengan kamilah atau jannah x silap aku ar. Tu pon zalikha yang citer kat aku. Aku pon x taw ar.

Btol wey..aku x tipu..dah lame gak r die tulis tentang tu.ms akhir taun lpas.. mcm2 die tulis ..aku dapat bace sikit je. Sebab die da padam.agpon sume dak tgroh mara kat die.

2 r.aku pon x dpt bce gak. Aku dpt bace sikit je. Aku pon x sangke atol sanggup tulis mcm tu. Die tulis kejap je. Malam die tulis pg die da padam. Mase tghri aku nak bace da x de dah.waktu cuti 2 hari aku ade terserempak dgn atol. Die Nampak aku tapi langsung x pandang or senyum dengan aku die wat2 cam x Nampak je. Sedih aku ko taw x.

Mara r sebab die cakap bukan2 pasal dak tgroh. Mcm die tu bukan dak tgroh je. Die kan U jumpe ika cam x kenal je langsung x tgo.

Mcm2 ar. Aku da x igt sgt ar. Sebab dh lame dh. Die cakap dak tgroh x boleh dipercayai. Kawan makan kawan. Kawan waktu senang. X kenang budi. Lebih kurang mcm tu kot. Die tulis sume tu mungkin tuk kamilah atau jannah sebb die org gado. Tapi yg x boleh terime die cakap dak tenggaroh. Umpama macam die bukan dak tgroh je. Geram tau. Memg sakit ati and terase sekarang ni ngn dak tgroh sume die x pandang. Balik time cuti kalau jumpe bukan nak tgo pandang pon x nak.

Kt org time jumpe ade gak senyum kat die tp die wat x pandang and wat x nampakje kitorg. Da tu kitorg nak wat cam ne kan.
Memg r dgn ko die oke. Ko bukan dak tgroh kg sekrang. Agpon ko kan budak pandai. Mesti la die nak berdamping dengan ko. Aku citer tentng ni kat ika. Ika cakap die kat u kalau jumpe atol, atol buat x kenal je ngn die. Ag trok. Cian ika.
Yup r. tu yg ko cakap mcm biase. Tp bg die sape yg taw kan.  Sedih aku tgk perubahan atol yg terlalu mendadak tu..

Die dg ko mesti wokey je sebab sekrang ni ko la kawan paling rapat dgn die. Dulu mislina berubah mcm ni. Sekarang atol plak. Lpes ni aku x taw la sape ag yg aku berubah.,

Mislina da lame berubah. Sejak die sekolah teknik tros x layan dak tgroh. Aku dgn ika paling rampat dengan die tp bile jumpe die langsung x pandang. Sampai mak aku perasan perubahan die. Mak aku tye tentang die kat aku. Aku cakap die x mcm dulu lg. malu aku.

2 ar pasal. Sebab dulu kan mislina rpat ngn mak aku. Bile die berubah sampai mak aku perasan perubahan die. Bukan dengan kitorg je die x pandang. Dengan mak aku sekali die x pandang. Da ar wak tu kat teknik mcm2 kes die buat sampai kes polis ko taw x.

Mcm2 ar. Kes gado, lari rumah la. Atol pon penah ad kes polis gak. Kes lari rumah.

A,aa. Atol pon penah lari rumah. Dengar citer ikot pak we. Aku pon x taw la.

2 ar. Aku berharap sgt kwn2 aku yang lain x berubah mcm dorg dh ar.

p/s:yang nie aku xtulis ape yang di balas oleh kawan aku...xperlu kot... aku pon harap kawan2 aku x mengate belakang aku macam ni...hu..~