Sunday, January 17, 2010

what da hal...

da lame aku x update blog....
cerita sepanjang minggu ni ape erk...
mase ari khamis aku g jalan2 ngan membe2 aku.. gile best adnan sempit...
sampai arip cakap aku sempit..(siot ko arip..)
ok la ko dari tengok merantau warrior...
busuk betul name...
x tertarik nafsu aku nak nengok...
cerita terbaru yang aku nak tengok....
SPY NEXT THE DOOR!!!!!
wajib meyh~ (macam ko banyak duit..)
banyak la... aku kan nak goda datuk2 terhormat... hahaha
bukan atok bercucu k...
cadang2 nak g tengok ari rabu.... tapi banyak kelas..(sob..sob..sob)
kelas sampai malam...
ingataku giler nak mengabehkan mase kat sane... jadi
pastinya hari khamis menjadi pujaan hatiku... hahaha
kenapa???
kelas dr.razak beb....
mau aku x pegi..bersemangat!!!! mesti la xponteng...
pas tengok muke dia, kuar plak an..memang bes la khamis... bahagia...
(sape nak dr.razak, aku sepak ko!!)
aku ni stok untuk penuhkan kuota dia ok...
(xkesah... hemsem meyh~)
hahahaha...
jadi munkin aku akan berlepak2 pada hari khamis sahaje.. kerana jumaat,sabtu ahad
hari study..(memang aku hebat..)
peduli ape aku....
sape2 nak join spy next da door,  kalling2 ha...
kite p mang'hanjing' sesam... yieeehaaaaa
 OUT...

p/s: datuk mesti orang hensem dan kaya macam dr. razak pujaan hatiku.... hahahaha

No comments: