Thursday, January 7, 2010

saye xde pape nak kate...

assalamualaikum...
ni kate2 kedua selapas tahun baru....
selepas mengupdate sedikit2 blog ni...
hum...ade desas desus mereka ,memperkatakan tentang blog saye... hahahaha
mereka rindu..saye paham lol....

ade cerita baru yang nak disampaikan..,
kali ni di kelas bahasa inggeris saye...
bukan nak mengumpat saje... tapi saye rasa kita patut mengambil pelajaran dari ape yang berlaku...

kelas bbi2420 saye pade minggu kedua...
pada hari isnin....
memang kelakar saye rase...
kami perlu membaca perkataan2 yang telah diberikan...
hahaha..kebiasaan bertukar..
macam p tu..selalu baca macam biasa jek...
tibe2 kena sebut macam "phhhh..."
hahaha..mahu x gelak saye dengan ema,yus dan kak lela....
tapi xpelah..mungkin itu untuk kebaikan kami....


ari selasa...cerita bermula tentrang seorang pelajar lelaki yang kurang ajar...
dari awal kami sedari yang dia da tunjuk berlagak....
geng2 kami memang x suka orang macam tu...
mase ade sorang student bace tergagap2...
dengan selambe jek dia gelak sampai merah muka...
kesian student tu..
mesti malu...
tapi saye xsuke pelajar yang gelakkan beliau...
macam s**l!!!
dalam hati saye jek lah....
kalau memang kite bagus sekali pun,
no need to laugh at the other people ok....
respect orang lain...
jangan ingat kau bagus english...
kau nak gelakkan orang...
aku rase ko kena kaunseling lah...
bermasalah dengan jiwa kau...jiwa kau kacau...
dan aku xpernah jumpe orang bodo macam kau...
sekalu lagi kau gelakkan orang,
aku akaan pastikan, aku jumpe satu kesalahan kau yang membuatkan kiteorang plak
gelak kat kau....
bodoh punye student!!!!


p/s": bak kate kakak faleyy..."dont laugh at people because at the end, people will laugh at you.."

1 comment:

Siti Rahmah Binti Bahrom said...

dgn ini, saya Siti Rahmah Binti Bahrom menyokong cadangan cik mariatul.. ada apa2 cadangan lain??? heheee