Saturday, January 9, 2010

PENAT VS MENAGNTUK..kejadian mengerikan@menunggu....

aku nak tido...
sape2 nak datang bilik aku, kena buat temu janji ngan pa aku...
aku baru jek balik hospital...

menemani rumet yang sakit perut tahap melampau...(kesian beliau..)
citer start kul 11 lebih malam tadi...
dia da ngadu sakit perut...
aku bukan doktor..
suruh jela sapu minyak angin...
1.30.... aku da ngantok thap cipan makn ubat tido..(aik??)
sebelum tido, sempat jugak la aku urut perut dia tu...
da ok kot aku rase..(padahal dia macam nak mati tahan sakit..)
3.44 pagi... my husband kol...
mase tu aku nampak rumet aku da tahap yang membimbangkan..
so, abeh sume orang aku kol,
ketua blok,felo, pembantu universiti...
tapi hampeh bile dah tido...ayark....
aku terus kol ambulan upm (nasib baik aku teringat nak simpan)
tunggu lagi....
dlm 4 suku baru la nampak...

sampai2, doktor pon muke cam kena hempap bantal...(buruk bebenor)
dia suh tunggu 30min, nak tengok pape perubahan...
rumet aku da la sakit..
boleh pulak dia bukak facebook!!! aku hangin jek tengok...
da takde perubahan, die suh p anta kat hospital serdang... da 5suku camtu...
ambik no., ambik darah, ambik urin, tak jugak siap...
dari segar, sampai nak roboh mata aku...
8pagi!!!
aku ambik keputusan tido kat surau....
mengantoknye....
aku tido ngan pia....
9.30....rumet aku kol kate dia da siap...mujur takde pape..(aku baik kan???=p)
kol ambulan upm suh amek...tunggu lagi...adoi....
10pg, sampi upm...
ala,,, kunci plak tinggal kat surau hospital....OMG!!!!!!!!!!!
aku rase macam nak nagis, dengan pia ade kelas kul 3ptg nikan... kesian dia,, salah aku kot...hmmm
last2 mintak tolong kak z...
nasib baik di on jek...
11.30 berakhir segalanye.. alhamdulillah...
ni kejadian ngeri selepas peristiwa mencari air di bandar tasik selatan,...

p/s: ngantok2 pon balik aku basuh baju...
pendek kate, aku ni memang bagus la....

No comments: