Tuesday, January 26, 2010

ehem...

yeye...dapat update blog... banyak sangat cerita....hahaha
banyak yang heppy dan ade yang keji??? huhuhu~~~
mestila yang heppy dulu... terbaru, dapat bergambar dengan gitaris pujaan... oh my God...
hahaha.. ni la beliau..
 

sukenye saye!!!!!
name die ahmad usman bin nor azmi..
(betulkan???)



kedua, saye jumpe hp...hahahaha bapak mahal kan...
ade jek yang provok suh mintak duit..
hello, aku bukan macam korang ok.. hahaha





arip, kamil dan afiq la yang tolong aku urus hp ni...
dala foreigner kan..
menyusahkan aku nak berspeaking jek..hahahaha


ok, cite keji????
aku difitnah... STOP!!!!
kang tulis panjang2 kena lagi..hahahaha
benci dia....
weeee~~~
da lame x benci orang meyh~~
=)

p/s:
1)jangan buat sebarang tuduhan kerana saye ade bukti kukuh...
2)banyak lagi cerita... tunggu....

8 comments:

arip said...

ala ko jual nset tu dpt duit bleh tgk wyg hahha,,
sape fitnah ko hah meh arr ngumpat

maria_m0hamadiah said...

malas la weh...
kang aku kena lagi.. maleh nak layan... janji balik kg nanti, aku nak jumpe semua yang tak puas hati dengan aku...

totoromalas said...

x abis lg prob ko ngn dorang tu???

maria_m0hamadiah said...

hehe abis????
no beb.... selagi tak jumpe....
takkan selesai....

arip said...

huhu takde hal la mary aku skong ko,, klau nak belasah ajk aku skali haha,,bleh gy jln2 kat johor :D

aku('',) said...

erm...arep mate duitan...!

Siti Rahmah Binti Bahrom said...

ahaha... sengal jerk. jap nk mntion : pix dgn usman tu aku yg snap.. ahahaha

maria_m0hamadiah said...

hahaha.. baiklah... mekasih ema...
arep.. ko memang la...