Friday, January 1, 2010

welcome 2010

salam...
sekejap jek kan kita suma dah tinggalkan tahun 2009...
mase tu banyak giler benda yang berlaku...
huhuhu.. yang pasti, ape yang berlaku kat aku same jek banyaknya
yang manis n yang pahit....
aku bace blog orang tadi... hummm suma letak azam 2010..
azam tahun lepas dah tercapai???
yang pasti, aku bukan seseorang yang mempunyai azam untuk satu2 tahun,
aku jenis kalau aku nak, itulah azam aku,,,
even ada kat tengah tahun sekali pun, wish aku tu lah azam aku...

tapi, 2010 ni aku macam nak tetap kan azam aku...
because mase pukul 12 lebih selepas tahu 2010,
mak aku mesej, tanye azam aku... nak tahu ape????

::azam saya::
>nak jadi anak yang baik...
>kawan yang baik
>belejar elak tinggal solat...
>baiki result yang lepas....
>kurus3!!!!
>belajar berjimat!!(ahaks!!)


insyaAllah, aku cube...
dan yang pastinya,
pertengahan tahun nanti, pasti akan ade azam yang bertambah dan yang berkurang....
hahahaha...
apelah nak jadi dengan aku ni kan...
hope kite sumea dapatla baiki diri masing...
chill!!! =)

No comments: