Monday, December 28, 2009

my new sem...

fizik adalah perkara yang pertama aku jumpa awal2 sem...
hahaha... mula2 semangat giler..
almaklumla da lame bebenor aku tinggal suma ni...
rindu giler aku nak bergelaktawa dengan kawan2 aku...
punyala syok aku dengar dr tu bagi penerangan kan..
aku dikejutkan oleh satu announcement yang mengatakan..
"kalau sape2 yang beli buku fizik ni, saya akan  bagi markah bonus"
hahahaha,,, ape punye dr la kan... budak2 ni plak kan mengeluh...
yela...bapak mahal buku tuh... sape nak melayan kan...
aku???? tengok bajetla... da ptptn da tinggal rm1225...
nasib baik aku beringat mase sem1.... simpan duit atas nasihat kakak aku...

bahasa inggeris.. ok kot.... instructor pon ok sangat..
masuk kelas mgm...
bergaduh plak an nak cari ahli kumpulan...
aku tak kisah as long as dorang berkerjasama dengan aku...
sape xnak untung maaa....
sape2 ade cadangan nak bagi kat aku untuk berjualan.... bagi tahu aku erk....

No comments: