Wednesday, December 30, 2009

kopi dan pisang...




tak tahu kenapa tiba2 nak tukar jadi kopi dan pisang...
macam sedap jek kan...
kisah tersebut sebenarnya mempunyai asal usul yang akan saye beritahu kalian sebentar lagi....
tapi sebelum itu, saya ingin mengatakan bahawa kopi itu merelakskan kepada
sesiapa yang pandai menikmatinya...
pisang itu pula berkhasiat...
tahukah kalian bahawa pisang adalah sejenis buah yang sangat baik untuk pencernaan...
khasiatnya pula sama dengan sepinggan nasi....
jadi pisang adalah makanan terbaik untuk mereka yang sedang berdiet...

nampaknya saye telah terlajak jauh.. jadi, kembali kepada janji saya....

pada malam kelmarin, pada malam selasa,
saye telah menghadiri kelas asas keusahawanan di fakulti ekonomi...
sebenarnya hanya saye dan beberapa rakan lain sahaja yang join kelas tersebut
merupakan junior....
yang lain adalah senior kami....

kisah bermula apabila dr.para, pensyarah kami mengarahkan untuk membuat kumpulan
dan membincangkan mengenai apa yang bakal kami jual nanti....
kemudian kami diminta membentangkan kepada semua apa yang telah disetujui...

satu kumpulan iaitu senior kami telah memilih untuk menjual pisang dan juga kopi.....
hehehe... kata mereka kopi itu merelakskan...
kami tergelak... kerana membayangkan dalam keadaan pelajar yang kelam kabut untuk
kekelas, bolehkah pelajar menikmatinya?????

sebenaerya saye bukanlah baik sangat...
saya ingin mengutuk shaja...(terus terang saya tidak suka mereka...)
untuk menunjukkan yang saya ingin meng'hanjing mereka... saya telah pun menukar
tajuk blog sya ini....



kisah mengapa saye tidak mnyukai mereka akan saya beritahu kemudian.... salam....

No comments: