Monday, November 2, 2009

mak saya

mak saya..
dialah yang terbaik untuk saya..
dan dia akan sentiasa menjadi yang terbaik untuk saya..
dia lahirkan saya pada 29 mac 1990..9.30 malam..
dan sehinnga sekarang,sy da pun membesar pada usia 19 tahun...
saya sayang dia melebihi apepun di dunia ni...
dia segala2nye untuk saya..
hidupnya hanya di curahkan untuk menjadi yang terbaik pada
suami dan anak2nya..

mak saya,
xpernah merungut untuk bangun seawal 3 pagi...
walaupun tido selewat 11 malam..
walaupun kadangkala tidurnya tergganggu dengan suaminya yang sakit,
dia x pernah menyatakan sesalnya..
dia x pernah merungut..
itulah mak saya..

mak saya,
masih bergelar yang terbaik sehingga kini,,
walaupun anak2nya telah dewasa
dan mampu berdikari..
dia masih teguh untuk berdiri di belakang meraka..
masih mahu menjadi yang terbaik sehingga ke akhirnya..
masih mahu bertanggungjawab ke atas anak2nya yang dewasa..
itulah mak saya..
kapada FATIMAH BINTI MOHAMED,
terima kasih atas segala2nya...

No comments: