Saturday, October 31, 2009

31 oktober 2009

harini p dating...
aku ngan bangga nye kul 10 da siap..
nak jumpe buah hati la katakan...
kul 11...
bas datang..
aku mengalah la.. coz sangat ramai orang..
kul 12...
bas terus je,
macam da tak nampak aku tercongok macam nak mampus kat ctu..
bodoh punye bas!! aku kata..
tapi dalam hati la...hehehe
masuk 12.30,
akuk dengan marah dan dendam p masuk kawasan fakulti..
harap2 ade bas..
sial!!
xde jugak..
memang dak mati orang yang bawak bas ni ka..
last2 aku p nek teksi..
terbang rm10 aku..
masalhanye buah ati aku da tunggu sejam da..
kesian plak dia..
xpela.. demi dia la kata ka...hehehe
jumpe die..
buat suprise la konon2 coz aku x bagitahu da sampai..
layan citer ninja la..macam best...
perghhh... cara pembunuhan yang paling smart aku tengok selepas citer
rambo n sorority row...
layan..
hummm makan, hujan..
sangat seronok coz di manjekan.. thanks my soulmate..
MUHAMMAD HARIS... luv u with all my heart...=)



ni mase nga lepak kat tasik.. sweet=)

5 comments:

awi_comey said...

thanks yea my dear utk mse n sgle pngorbanan dmi hbgn kte...i really lve u so much!!!!

maria_m0hamadiah said...

hum.. thanks ya...=)

awi_comey said...

same2=]

maria_m0hamadiah said...

thanks jugak coz bagi mase ngan b ye...=)

awi_comey said...

sme2 b...syg kmu!!!